Kemp techniky jízdy 2012

19. až 21. října 2012
Úvod / Články / Bike / Kemp techniky jízdy 2012

V pátek dorážím domů před pátou s tím, že jsem chtěl hned po páté odjet vzhůru Ostaš a kemp techniky. Ještě dávám honem dohromady kolo a měním plášť na zadku. Přeci jen ten můj slike po dvou sezónách není už nic moc. Nasazuju Geax Saguaro 29×2,2“, snad mne podrží. Když už mám vše sbaleno a kolo připravené tak zjišťuji, že je už téměř půl šesté a v šest jsem měl být na chatkové osadě Ostaš. Skáču do auta, kolo na nosič a jedu.

Na Ostaš dojedu něco po šesté a hned se jdu ubytovat a na večeři do místní hospůdky kde je již cca 30 bikerů. Dávám se do řeči s klukama u stolu a říkám si: „Co tady dělám?! Všichni mají najeto 15 – 30 tisíc a trenéra.“ Jejich výsledky z dlouhých Sudet kolem 25 místa mne uvádí v opravdu velké rozčarování. Smile První večer probíhá neformálně a nese se v duchu seznamování a pokecu o všem kolem MTB.

V sobotu ráno vstáváme kolem půl osmé a jdeme se posilnit na dopolední kemp. Po deváté hodině se dělíme do skupin dle toho jak se cítíme. Volím skupinu, kterou povede Franta Žilák a hned vyrážíme po lesní pěšině do hlubin Ostaše. Zkoušíme různé sjezdy a otrkáváme se. Po hodince ježdění se dostáváme na lávky, kde trénujeme nájezdy na vysokou lávku, seskoky a různé jiné machrovinky. Zatím to docela jde. Následuje prudký sjezd přes kořeny a pak cesta na oběd. Po cestě ještě zkoušíme bunny-hop nebo jak se to přesně píše. Po obědě a hodinové pauzičce opět sedáme na oře a jedeme na trasu Specialized rallye sudety MTB. Je to samá stojka nahoru a ze sjezdů trénujeme Václava a Hvězdu. Odpoledne se pomalu chýlí k večeru takže otáčíme kola směr Ostaš. Večer se díváme na videa a fotky z dnešního dne a pak je rozhovor k výživě a tréninku. Kolem půl jedenácté to balím a jdu spát, protože jsem K.O.

Sjezd k Václavovi

Ve sjezdu k Václavovi (trasa Sudet)

V neděli opět budíček a snídaně a pak honem na kolo. Nejdřív docela dlouho jedeme po lukách a lesích, ale nakonec se opět dostáváme na trasu Sudet a po jelení stezce trénujeme kořeny a kameny. Takto probíhalo prakticky celé dopoledne, hlavně v duchu tréninku prudkých výjezdů po kamenech a skálách. Kolikrát jsem opravdu žasnul co dokážou eliťáci vyjet. Hlavně Franta Žilák. Opravdu profíci na svém místě. Už je téměř čas oběda, takže se opět otáčíme a vracíme se po loukách na kemp. Po vydatném obědě je ještě možnost jet opět potrénovat, ale já volím variantu návratu domů, protože musím dát do kupy kolo a vyprat haldu zabláceného oblečení.

Kemp mi otevřel oči co vše je možné na MTB a zjistil jsem jaké mám obrovské rezervy. Laughing

Trénink techniky jízdy na mtb

Kemp techniky jízdy 2012

Krtek  29.10.2012, 21:27
Dlouho uvažuji o účasti na podobné akci, takže díky za článek. Otázka - dá to člověku něco, dá se tam něčemu opravdu naučit, něco zlepšit nebo je to jen o tom, že zjistím co neumím a ostatní ano?

Jiří  30.10.2012, 9:42
Ahoj, určitě mi to něco dalo... od toho, že jsem zjistil co neumím, dále co vše se dá na kole vyjet a sjet. i něco techniky,ale to jen opravdu trochu.. člověk na to musí navázat a pak trénovat i jindy. Také byla dost zajímavá diskuze na téma speciální výživa jako jsou různé turbogely atd... to jsem se dovědl opravdu hodně nového, pak téma trénink a v neposlední řadě něco okolo Watů. Jinak je kemp celkově super... potkáš tam partu stejných bláznů jako jsi ty :)

Krtek  30.10.2012, 20:25
Díky. Tak si na začátku sezóny něco vyhlídnu.