Úvod / Články

Přehled článků

Dáša    15
Po roce se vracím se svými kamarádkami do Máchova kraje. Celý týden máme v plánu výlety na kole. Představím Vám alespoň část z našeho týdenního pobytu.
S Maruškou jsme si naplánovaly náš první letošní společný výlet, a tak se vydáváme samozřejmě do našeho rodného kraje, tedy na Broumovsko.
V  současné době je však vyhlášen nouzový stav. Do přírody ale můžeme, a tak se vydávám na výlet sama na kole. Vlakem se přibližuji do Hořic v Podkrkonoší.
Údolí Plakánek spolu s dochovaným gotickým hradem Kost má pro návštěvníky neopakovatelné kouzlo. A nejen do tohoto malebného kouta Českého ráje se vydáváme.
Je druhá adventní neděle, 8. prosince 2019. Já, Maruška a Věra jsme se rozhody strávit tuto adventní neděli na Policku.
Rozsáhlé pískovcové skalní město se rozkládá mezi Novými Hrady, Prosečí a Budislaví, které je protkáno systémem chodeb a jeskyní, se stává naším cílem na prodloužený víkend.
Slunečné počasí láká k výletu do přírody. S Maruškou se tedy vydáváme na výlet za krásami přírody do Českého ráje. V plánu máme nenáročnou trasu ze Sedmihorek do Turnova.
V neděli 4. 8. 2019 jsme s Maruškou podnikly pěší výlet do údolí říčky Doubravy. Z Hradce Králové se vydáváme vlakem přes Pardubice a Hlinsko v Čechách do Bílku, kde vystupujeme.
Českomoravská vrchovina rozčleněná na řadu vrchovin a pahorkatin nabízí cyklistům a pěším turistům velké množství možností poznávání i odpočinku.
Je krásné dubnové sobotní ráno. Scházíme se na vlakovém nádraží, odkud vyrážíme směrem mně nezvyklým, tj. na Pardubice a odtud dále do Valů u Přelouče.

Yosemite National Park

I actually recently put together a piece on Yosemite hiking tips that I thought might be

Bludiště a Božanovský špičák

Ale tohle jsem přečetl, takže mám malé bezvýznamné plus... 😉

Ochutnávka Marokánka trails

Je to tam luxus co? :-) .... ale dneska zverejnil stavitel fotky, jak to tam nejaky

Broumovsko Český ráj Hohe Tauern Dachstein Góry Stolowe Rýchory Orlické hory Vysoké Tatry Náchodsko Teplicko-Adršpašské skály České Švýcarsko Yosemite National Park Krkonoše Slovenský ráj Zillertal Kokořínsko Malá Fatra Podkrkonoší Jestřebí hory Toulovcovy maštale Fiordland National Park

Krátké zprávy

Kamenná brána

Cestu na Broumovsko jsme využili a zastavili se na krátký výlet s dětmi v Broumovských stěnách. Po žluté značce jsme si prošli okruh ze Slavného ke Kamenné bráně a přes Zelený hájek zpět.

Nově navštívené rozhledny

V rámci uveřejněných výletů jsme aktualizovali seznam rozhleden, na které jsme vystoupili. Abyste je nemuseli hledat, přinášíme odkazy na články, kde se rozhledna stala hlavním cílem nebo jen