Rozhledna Kopanina, Malá Skála

9. dubna 2012
Úvod / Foto / Velikonoční výlety / Rozhledna Kopanina, Malá Skála

Celý týden dopředu jsem pečlivě sledoval předpověď počasí. Bohužel Dagmar Honsová nám neslibovala žádné příznivé vyhlídky. Stále se mluvilo jen o zimě, přeháňkách dešťových ba i sněhových. Docela mi trnulo, i když jsem byl odhodlán jet za každého počasí, tak jako vždy. Pouze bych musel oželet účast mých třech dam. Naštěstí se všechny předpovědi ukázaly jako liché a v neděli večer předpověď zněla: „Polojasno, 6 - 10 °C“. Bylo rozhodnuto, jedeme všichni.

Foto zvětšíte kliknutím na náhled. Pro posun mezi obrázky použijte myš, šipky na klávesnici < >, klávesy D Z.

Rozhledna Kopanina, Malá Skála

Mirek  12.4.2012, 14:44
Škoda, že byl hrad Frýdštejn zavřený. Když jsme tam byli s Martinou, moc se nám líbil! I když to vypadá, že účastníky spíš mrzela ta vynechaná hospoda, co? Jinak, Jirko, super článek! Asi se na tebe budu obracet častěji. ;-)

Nejstarší účastníci výletu  15.4.2012, 16:21
Letošní Velikonoční výlet, který zvítězil při hlasování, jsme přivítali. Počasí v minulých dnech sice nestálo za nic, střídal se déšť, sníh a byla i zima. Ještě v neděli se rozhodujeme, máme-li se v pondělí vydat na cestu. Večer však balíme svetry, teplé bundy, ale i pláštěnku a ráno vyrážíme.
Je sice docela slušný mrazík, ale nám to nevadí a nasedáme do vlaku v 6.33 hod směr Turnov. K našemu překvapení počasí dostává rozum, začíná svítit sluníčko, které vydrží až do večera. Na nádraží v Malé Skále jsme počkali na vlak od Jaroměře, kterým přijela hlavní skupina. Vydáváme se společně na cestu. Příroda, kterou jsme procházeli, se nám líbila, cesta však až k rozhledně stoupala stále do kopce.
Rozhledna Kopanina nabídla slušný výhled na okolní krajinu Českého ráje a Krkonoš. V dálce se objevila i věž Ještědu. Po společné fotografii vyrážíme na hrad Frýdštejn, cestou se zastavujeme v hospůdce na kávu a pivko. Hrad byl však zavřený, a tak využíváme chvilku času na občerstvení. Cesta dále vede lesem, místy je vidět i okolní krajina. Než sejdeme dolů, pořizujeme ještě pár snímků a s dobrým pocitem usedáme v restauraci Pod Pantheonem.
Velikonoční výlet se nám líbil, poděkování patří těm, kteří výlet připravili a organizovali. Počet účastníků mohl být vyšší, ale někoho zradilo počasí minulých dnů, někoho přepadlo i nachlazení. Tomu, který nás v minulých velikonočních výletech zásoboval dobrými buchtami, ujel vlak, a tak jsme museli sáhnout do vlastních zásob.