Úvod / MTB / Tipy na mtb trasy

GPS: ---

Datum: 15.9.2007
Zapsal: Martina

Skuhrov nad Bělou - asi 1km za obcí směrem na Deštné odbočit do lesa na Biskupskou cestu - nahoře výjezd z lesa - vlevo po silnici ke křížku pod lípami - rovně do pole po polní cestě - Podolí (Pádolí) - žlutá t.z. Šajtavským lesem - asi po 2km od Pádolí opustit značku (je to v místě, kde značka zahýbá prudce vlevo kolem plotu lesní školky) - zde pokračovat po nejvýraznější lesní cestě - napojení se na červenou v místě, kde se sbíhá několik cest - rozcestí s modrou t.z. - pokračovat po modré - Kačerov, u kostela vpravo dolů kolem stavení k potoku - stále po modré značce podél potoka - na silnici vpravo do kopce do Prorubek - v Prorubkách na křižovatce vpravo na vedlejší a postupně po polní cestě - výjezd na silnici a pokračovat vpravo do kopce - po necelém 0,5km odbočit vlevo na polní cestu - vjezd do lesa a sjezd k řece Kněžné - brod - za brodem téměř rovně po zelené značce k lesu - prudký výšvih úvozem - za lesem opustit značku a jet vpravo na polní cestu - Ovčín - silnice do Debřece - před Skuhrovem kolem rybníku na vedlejší cestu a dojezd zpět do Skuhrova.

POZOR! Od doby, kdy jsme jednotlivé trasy projeli a zmapovali se často změnilo turistické značení v terénu. Zejména u starších tras již neodpovídá barevné značení nebo je značka vedena jinudy než popisujeme.

Postupně proto doplňujeme mapy s možností stažení gps souřadnic k jednotlivým trasám (na Cykloserver.cz nebo Mapy.cz). Kdybyste narazili na nějaký rozdíl nebo problém na námi uvedené trase, prosím, dejte nám vědět.