Úvod / MTB / Tipy na mtb trasy

Datum: 11.9.2005
Zapsal: Mirek

Související článek: zde

Žlutá tz. z Nového Hradce - kolem rybníka Cikán rovně lesem na červenou tz. - vyhlídka nad Lhotou - na modrou tz. - dále vracečkou na žlutou tz. - Koliba - z Koliby kolem restaurace přímo na sever do lesa - na panelové křižovatce vpravo do kopečka a stále rovně až k neznatelné pěšině po okraji zalesněného svahu - vracečka malým sjezdem do osady U třech prdů - napojení se na zelenou tz. - Hoděšovice - Vysoké Chvojno - křížení s červenou tz. - u silnice opustit zelenou a kousek po asfaltu, pak vlevo šikmo lesem na modrou tz. - stále na sever na Suté břehy - žlutá tz. pěšina místy podél Orlice - před Štěnkovem žlutou opustit a pokračovat podél toku do Krňovic (lesní a polní cestou mezi chatkami) - Krňovice a červená tz. - Běleč - po značené cyklistické opět do lesa - napojení se na červenou tz. a vpravo k rybníku Výskyt - kousek zpět a po stezce pro koně na východ k rybníku Šanovec - červená tz. na jih a dále na východ - na široké šotolině opustit červenou a odbočit vlevo - šotolina až do Bělče - zelená tz. mezi domky - chatkovou oblastí až na konec - po silnici k první odbočce vlevo na polní cestu u lesa mezi chatky - Svinary - žlutá tz. - Stříbrný rybník - Malšovice.

POZOR! Od doby, kdy jsme jednotlivé trasy projeli a zmapovali se často změnilo turistické značení v terénu. Zejména u starších tras již neodpovídá barevné značení nebo je značka vedena jinudy než popisujeme.

Postupně proto doplňujeme mapy s možností stažení gps souřadnic k jednotlivým trasám (na Cykloserver.cz nebo Mapy.cz). Kdybyste narazili na nějaký rozdíl nebo problém na námi uvedené trase, prosím, dejte nám vědět.