Úvod / MTB / Tipy na mtb trasy

Datum: 7.6.2006
Zapsal: Mirek

Související článek: zde

Hradec Králové - červená tz. proti toku Labe - Lochenice - žlutá tz. do Neděliště - za vsí vpravo na polní cestu do úvozu - Chlum (rozhledna) - po polní asfaltce do Čištěvse - červená tz. do lesa, pak pokračovat stále rovně lesem - výjezd z lesa na polní asfaltku - Benátky - silnice do Cerekvice - na východ do lesa a lesem přes Čenice do Velkého Vřešťova - silnice do Maňovic - vpravo lesem a pak přes pole do Rohoznice - Miletín - modrá tz. na sever, z ní odbočit na Úhlejov - polní cestou nahoru - zelená tz. k lesu kolem osady Růžovka - Zvičina - zelená tz. na východ - žlutá tz. - červená tz. až na silnici - kousek po silnici přes křižovatku, za ní vlevo do lesa na modrou tz. - Zálesí - přejezd na červenou tz. - Pod Betlémem po silnici nahoru - Hřibojedy - zelená tz. - Nouzov - modrá tz. - Velichovky - červená tz. stále na jih lesem - Černožice - přejet k Labi a podél toku po levém břehu na Smiřice - za Smiřicemi využít polní cesty, která se zase připojí k Labi - u Lochenice napojení se na červenou tz. - Hradec Králové.

POZOR! Od doby, kdy jsme jednotlivé trasy projeli a zmapovali se často změnilo turistické značení v terénu. Zejména u starších tras již neodpovídá barevné značení nebo je značka vedena jinudy než popisujeme.

Postupně proto doplňujeme mapy s možností stažení gps souřadnic k jednotlivým trasám (na Cykloserver.cz nebo Mapy.cz). Kdybyste narazili na nějaký rozdíl nebo problém na námi uvedené trase, prosím, dejte nám vědět.