Úvod / MTB / Tipy na mtb trasy

Datum: 21.6.2008
Zapsal: Pepa

Související článek: zde

Čenkovice - horní okraj obce - kolem vrchu Jeřáb - Červenovodské sedlo - Suchý vrch - Bradlo - tur. rozcestník Nad Boudou - sjezd po zelené t.z. na SV - pak po neznačené cestě k okraji lesa a přes louky/pole do Boříkovic - vlevo po silnici do Polska - za hraničním přechodem vlevo na zelenou t.z. - Petrovičky - rozcestí s červenou t.z. - na J do Vlčkovic - zde rovně dolů podél Studenského potoka - rozcestí se žlutou t.z. - vlevo na žlutou - Bořitov - Sobkovice - Jablonné nad Orlicí - modrá t.z. - Bystřec - proti proudu potoka Bystřec do Čenkovic.

POZOR! Od doby, kdy jsme jednotlivé trasy projeli a zmapovali se často změnilo turistické značení v terénu. Zejména u starších tras již neodpovídá barevné značení nebo je značka vedena jinudy než popisujeme.

Postupně proto doplňujeme mapy s možností stažení gps souřadnic k jednotlivým trasám (na Cykloserver.cz nebo Mapy.cz). Kdybyste narazili na nějaký rozdíl nebo problém na námi uvedené trase, prosím, dejte nám vědět.