Úvod / MTB / Tipy na mtb trasy

Datum: 2.6.2017
Zapsal: Mirek

Související článek: zde

Janovičky - žlutá t.z. na Bobří vrch a pak po neznačené lesní cestě přímo po vrstevnici na na modrou t.z. a křížení se žlutou - po žluté kousek po vrstevnici a pak vlevo do kopce do lesa ke státní hranici - Polsko - červená t.z. - Swierki Klodzkie - Swierki - zde kousek po silnici na žlutou t.z. do Swierki Dolne - vlevo po polní cestě do lesa - minout rozcestí se zelenou a pokračovat po žluté až k rozcestí s černou t.z. - zde vpravo po černé na zelenou t.z. - po zelené sjezd na okraj Dalkóva a po úzké asfaltce vpravo dojet kolem zooparku do Sowiny. V Sowině vlevo do mírného kopce po hlavní silnici až k odbočce vpravo mezi domy, po které se dá vystoupat do luk na zelenou t.z. - po zelené vlevo - loukou dojezd k silnici a kousek po silnici - zelená odbočuje vlevo do lesa na prudké stoupání po panelové cestě - Lisie Skalki (výhled) - Kozí sedlo - změna na červou t.z. - dojezd na Velkou Sovu. Z Velké Sovy pokračovat po červené t.z. dolů na jih neboobjížďkou po žluté na Malou Sovu a pak po cyklo zpět na východ na červenou. Po červené klesání - Sokolec - vpravo po silnici a po cca 300 metrech vlevo na úzkou asfaltku - Sierpnica - za obcí dole na křižovatce vlevo směr Bartnica, ale asi po 100 metrech hned vpravo na cestu a podjet železnici - za podjezdem vlevo a postupně na polní cestu, která objíždí les - držet se stále okraje lesa - pak přijde značená cyklotrasa - po ní na západ lesem zpět do Janoviček (CZ).

POZOR! Od doby, kdy jsme jednotlivé trasy projeli a zmapovali se často změnilo turistické značení v terénu. Zejména u starších tras již neodpovídá barevné značení nebo je značka vedena jinudy než popisujeme.

Postupně proto doplňujeme mapy s možností stažení gps souřadnic k jednotlivým trasám (na Cykloserver.cz nebo Mapy.cz). Kdybyste narazili na nějaký rozdíl nebo problém na námi uvedené trase, prosím, dejte nám vědět.