Úvod / MTB / Tipy na mtb trasy

Datum: 11.5.2016
Zapsal: Mirek

Související článek: zde

Letohrad (nádraží ČD) - červená t.z. - rozcestí V Ráji - vpravo na cyklostrasu 4072 - před JZD vpravo dolů do Dolní Dobrouče - rovně přes silnici a nahoru polní cestou - zelená t.z. - osada Kočtina - Lanšperk - stále zelená t.z. - Na Tiché Orlici - cyklotrasa 18 - okolo Ústí nad Orlicí - nepřehlédnout odbočku vlevo na cyklotrasu 4054 - v levotočivé zatáčce v lese pokračovat rovně a přejet na sever na červenou t.z. - vlevo směr Brandýs nad Orlicí - žlutá t.z. podél řeky - opět na červenou t.z. - Peliny - zelená t.z. - Choceň - červená t.z. - Darebnice (k silnici) - vpravo pod železnici a dále přes most - po 200 m vlevo do luk na polní cestu na sever - vpravo kolem rybníka Postolov - po 200 m vlevo na severo-západ - příjezd na silnici 317 - vlevo - Plchovice - vlevo po silnici obcí a na konci rovně na polní cestu na severo-západ - na 1. možné odbočce vlevo - přejezd mostu a jezu do chatové oblasti - odbočit vpravo - kolem rybníka Malý Karlov, za ním vlevo k silnici - na silnici vpravo - Korunka - vpravo - kolem rybníka Velký Karlov - na úrovni konce rybníka vlevo do luk po polní cestě - překonání potůčku a stále ve stejném směru k malému lesíku - je tam málo znatelná pěšina přes lesík - výjezd z lesíka u rybníka v Malé Čermné - výjezd z obce na sever - za mostem přes řeku vlevo na břeh řeky a pokračovat po polní cestě po pravém břehu - v lesíku přes most na druhou stranu a dojezd do lesa - příjezd na silnici - zatočit vpravo a 1. odbočka do lesa opět vpravo - držet se této lesní a později polní cesty - Borohrádek - příjezd k silnici poblíž mostu - vpravo přejet most - za mostem vlevo až k další odbočce silnice vlevo - zde vlevo na cyklotrasu 4160 - v zatáčce vpravo na okraji lesa (před písníky) odbočit vlevo na polní cestu, která se stáčí vpravo a přijíždí na cestu - vlevo přes most a za mostem vpravo do pastvin - po pěšině přes pastviny stále podél řeky - soutok Tiché a Divoké Orlice - dojezd přes Albrechtice nad Orlicí do Týniště nad Orlicí (vlak).

POZOR! Od doby, kdy jsme jednotlivé trasy projeli a zmapovali se často změnilo turistické značení v terénu. Zejména u starších tras již neodpovídá barevné značení nebo je značka vedena jinudy než popisujeme.

Postupně proto doplňujeme mapy s možností stažení gps souřadnic k jednotlivým trasám (na Cykloserver.cz nebo Mapy.cz). Kdybyste narazili na nějaký rozdíl nebo problém na námi uvedené trase, prosím, dejte nám vědět.