Úvod / MTB / Tipy na mtb trasy

Datum: 20.6.2010
Zapsal: Mirek

Související článek: zde

Machovská Lhota - směr turistický hraniční přechod - vlevo po zelené t.z. do Pasterky - na silnici vpravo a hned vlevo na žlutou t.z. - průjezd přes louku, na okraj lesa, pak do lesa a sjezd po rozbité cestě - krásný singlík (2x schody) - dojezd na turistické rozcestí -modrá t.z. na jiho-východ - červená t.z. na východ - po asi 3km přejezd silnice - stále po červené asi 1km - na lesní křižovatce vpravo do mírného stoupání po neznačené cestě směrem jih - později napojení se na žlutou t.z. - od rozcestí pokračovat po zelené t.z. na vyhlídku Skaly Puchacza (jede se po asi 400 metrů dlouhé úzké dřevěné lávce - technická lahůdka) - z vyhlídky zpět k rozcestí se žlutou po stejné cestě - vlevo mezi stromky po žluté t.z. - asi po 600 metrech vpravo dolů pěšinou na lesní cestu (možné pokračovat po žluté, ale tam se kolo nosí) -na cestě vlevo k rozcestí se zelenou t.z. - po zelené t.z. vlevo návrat na žlutou t.z. - u rozcestníku vpravo po žluté (opět krásný singl objíždějící Biale Skaly) - postupně dojezd na lesní cestu a silnici - po silnici vpravo do Karlowa - Karlow - vlevo na zelenou t.z. na severo-západ směr Pasterka - u lesa opustit zelenou značku a pokračovat po polní cestě značené modrou t.z. - návrat na zelenou t.z. - vlevo dolů lesem dojezd k turistickému hraničnímu přechodu do Machovské Lhoty.

POZOR! Od doby, kdy jsme jednotlivé trasy projeli a zmapovali se často změnilo turistické značení v terénu. Zejména u starších tras již neodpovídá barevné značení nebo je značka vedena jinudy než popisujeme.

Postupně proto doplňujeme mapy s možností stažení gps souřadnic k jednotlivým trasám (na Cykloserver.cz nebo Mapy.cz). Kdybyste narazili na nějaký rozdíl nebo problém na námi uvedené trase, prosím, dejte nám vědět.