Úvod / MTB / Tipy na mtb trasy

Datum: 12.6.2010
Zapsal: Martina

Související článek: zde

Skuhrov nad Bělou - Biskupská cesta - na silnici vlevo a u křížku rovně na polní cestu přes louky směr Podolí - žlutá t.z. směr pramen Kněžné a Šajtava - žlutou t.z. opustit v prudkém ohybu vlevo a zde pokračovat rovně lesní cestou - příjezd na rozcestí s červenou t.z. - rozcestí s modrou t.z., zde vlevo do Zdobnice - kousek po žluté t.z. nahoru ke kostelu - zde na křižovatce značku opustit a pokračovat lesní cestou prudce vzhůru k lesu - cesta se postupně rovná a stáčí se vpravo podél lesa - ke kapličce - na lesních cestách držet přímý směr na Rysé - dojezd na žlutou t.z. - sjezd do Říček a dále k modré t.z. podél řeky Říčka - pokračovat ve sjezdu po modré - rozcestí Hamernice - stále modrá (pozor zde je úsek s polomy) - rozcestí Pod Pěčínem - modrá t.z. - Slatina nad Zdobnicí - Pekelec - žlutá t.z. - vpravo do kopce na červenou značku - červená t.z. - k odbočce Pod Jahodovou horou - pokračovat rovně na žlutou t.z. - přejezd silnice - rovně dolů po žluté t.z. - napojení se na zelenou - vlevo po zelené t.z. až do Rychnova nad Kněžnou - na začátku města přejezd přes řeku a napojení se na modrou t.z. vedoucí na sever - průjezd Habrovou - asfaltová cesta v poli, stále značená modrou - polní cesta - příjezd na silnici - po 600 metrech vlevo po modré do lesa - průjezd lesem a loukami - sjezd do Skuhrova nad Bělou.

POZOR! Od doby, kdy jsme jednotlivé trasy projeli a zmapovali se často změnilo turistické značení v terénu. Zejména u starších tras již neodpovídá barevné značení nebo je značka vedena jinudy než popisujeme.

Postupně proto doplňujeme mapy s možností stažení gps souřadnic k jednotlivým trasám (na Cykloserver.cz nebo Mapy.cz). Kdybyste narazili na nějaký rozdíl nebo problém na námi uvedené trase, prosím, dejte nám vědět.