Úvod / MTB / Tipy na mtb trasy

Datum: 28.10.2009
Zapsal: Mirek

Související článek: zde

Hradec Králové - přes Plachtu se proplést zadem za lesním hřbitovem a vyhnout se in-line bruslařům k Výskytu - od výskytu po červené, ale na první lesní křižovatce vpravo, asi po 0,5 km se cesta stáčí vlevo na východ směrem k rybníku Šanovec - stále rovně na šotolinovou lesní cestu - na ní vlevo k Marokánce na silnici - vpravo Krňovice - Třebechovice - modrá t.z. - Nová Ves - dále na rozcestí se zelenou t.z. Nad Voděrady - po zelené Ježkovice - žlutá t.z. - Týniště nad Orlicí - červená t.z. - Borohrádek - výjezd na silnici směr Chvojno, 400 metrů za obcí vlevo po neznačené lesní cestě stále na západ na modrou t.z. a pak na sever - Suté břehy (the best) - žlutá t.z. podél Orlice a později opustit a pokračovat do Krňovic - červená t.z. - Běleč nad Orlicí - Stříbrný rybník - žlutá t.z. nakonec podél Orlice zpět do Hradce Králové.

POZOR! Od doby, kdy jsme jednotlivé trasy projeli a zmapovali se často změnilo turistické značení v terénu. Zejména u starších tras již neodpovídá barevné značení nebo je značka vedena jinudy než popisujeme.

Postupně proto doplňujeme mapy s možností stažení gps souřadnic k jednotlivým trasám (na Cykloserver.cz nebo Mapy.cz). Kdybyste narazili na nějaký rozdíl nebo problém na námi uvedené trase, prosím, dejte nám vědět.