Úvod / MTB / Tipy na mtb trasy

Tipy na mtb trasy

Název trasy: Kunětická hora bez asfaltu

Informace

Datum: 31.7.2004
Zapsal: Mirek

Související článek: zde

Nový Hradec na křižovatce žluté t.z. se zelenou (nad Panelkou). Po žluté t.z. kolem rybníku Cikán, žlutá odbočuje vlevo - pokračovat rovně po lesní cestě - křižovatka, vlevo po červené t.z. - vyhlídka nad Lhotou - rozcestí s modrou t.z. - po modré na žlutou t.z. - po žluté t.z. lesní pěšinou směrem na Kolibu - rozcestí s červenou t.z. - vpravo po červené po lesní cestě - přejezd asfaltové cesty, opustit značku a pokračovat lesní cestou rovně - na konci lesa se držet cesty vpravo podél lesa(!) - asi 2km stále pokračovat po polní cestě podél lesa - z této cesty pak odbočuje cesta vlevo k silnici, jet po ní - přejet silnici a stále rovně skoro neznatelnou cestou v trávě - asi po 1,2km se tato cesta rozděluje, držet si směr vpravo, je tam polní cesta vysypána kamením podél stromů a míří vpravo k lesu - po ní k lesu a na kraji lesa vlevo - stále se držet cesty v přímém směru - přejezd silnice mezi Dřítečí a Újezdem - dál rovně do lesa po panelové cestě, na jejím konci zatáčka vlevo - lesní cesta později vybíhá z lesa a přes pole k silnici (Dříteč - Dražkov) - vpravo po silnici - po necelém 1km se objeví polní cesta vlevo - vlevo do luk a rovně téměř k Labi - cesta vede trávou vpravo proti toku Labe - překonání potoku Hradečník (je tam betonový jez) - podél Labe k mostu a po silnici vlevo - Němčice - vlevo mezi domy a později polní cestou podél ohrad do lesíku s chatkami - držet si směr šikmo vpravo - výjezd z lesíku - polní cesta k patě Kunětické hory - odbočka vlevo prudce nahoru mezi ploty na silnici k vrcholu a hradu. Zpět stejnou cestou.

POZOR! Od doby, kdy jsme jednotlivé trasy projeli a zmapovali se často změnilo turistické značení v terénu. Zejména u starších tras již neodpovídá barevné značení nebo je značka vedena jinudy než popisujeme.

Postupně proto doplňujeme mapy s možností stažení gps souřadnic k jednotlivým trasám (na Cykloserver.cz nebo Mapy.cz). Kdybyste narazili na nějaký rozdíl nebo problém na námi uvedené trase, prosím, dejte nám vědět.